رنگ های مناسب استایل تابستانه

انتخاب رنگ مناسب برای لباس های تابستان می تواند راه مناسبی برا کاهش احساس گرما باشد. رنگ هایی هستند که استفاده کردن آن ها در استایل های تابستانه بسیار پرطرفدار است.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از رنگ هایی که می توانید در لباس های تابستانه خود استفاده کنید را معرفی کنیم.

رنگ سفید و استایل تابستانه

رنگ سفید قابلیت ست شدن با تمامی رنگ ها را دارد. همچنین ترکیب آن با رنگ های تند تابستانی می تواند استایل تابستانی بسیار جذابی را بسازد. رنگ سفید به علت میزان جذب حرارت برای تابستان مناسب است. پوشیدن لباس هایی با رنگ سفید و رنگ های روشن گرما را به بیرون منتقل می کند.

رنگ نقره ای در استایل تابستانه

نقره ای به دلیل نزدیکی ای که به رنگ سفید دارد، رنگ مناسبی برای لباس های تابستانه است. استفاده از این رنگ در کنار رنگ های دیگر جذابیت و زیبایی بیشتری دارد. رنگ نقره ای را می توان با رنگ های آبی، سفید و مشکی ترکیب کرد و استایل زیبایی را خلق نمود.

استفاده ار زنگ زرد و نارنجی استایل تابستانه

رنگ زرد و نارنجی باعث شادابی در انسان می شود. رنگ زرد از رنگ های انرژی بخش است. این دو رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای فصل تابستان هستند که ترکیب آن ها با رنگ های سفید، سبز و بنفش بسیار جذاب بوده و استایل تابستانه زیبایی را برایتان بوجود می آورد.

رنگ زرد و نارنجی از شادترین رنگ ها برای خانم ها و آقایون، به ویژه برای فصل تابستان است. در استفاده از این دو رنگ لازم نیست تمام استایل خود را زرد یا نارنجی انتخاب کنید، یک اکسسوری نارنجی یا کفش زرد کافیست تا استایلی زیبا برایتان خلق کند.

رنگ آبی در استایل های تابستانه

رنگ آبی در بین پرطرفدارترین رنگ‌های تابستان قرار دارد. رنگ آبی انواع مختلفی دارد و جزو رنگ‌های سرد به حساب می‌آید، به همین علت گزینه‌ی مناسبی برای استایل های فصل تابستان است.

شما می‌توانید رنگ آبی را به عنوان رنگ غالب لباس‌هایتان در تابستان استفاده کنید یا تنها از خط چشم یا سایه‌ی آبی رنگ استفاده نمایید. همچنین می توانید از این رنگ در اکسسوری‌هایی مانند کیف و کفش و زیورآلاتی که به همراه دارید استفاده کنید.

بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید با رنگ آبی پررنگ ست کنید، رنگ‌های مثل زرد، صورتی پررنگ، سرخابی، قرمز و سفید است. رنگ‌های مناسب با آبی کم‌رنگ عبارتند از: رنگ‌های لیمویی، زرد کم‌رنگ، صورتی کم‌رنگ یا پاستلی، گل‌بهی و سفید

رنگ سرخابی مناسب برای استایل تابستانه

رنگ سرخابی رنگی شاد و زنده است که فاصله ای میان دو رنگ اصلی سرخ و آبی می باشد. جالب است بدانید، نام این رنگ از یکی از اقلام آرایشی سنتی ایران به نام سرخاب گرفته شده است.

شما می توانید این رنگ را به صورت یکدست استفاده کنید که جلوه ی تابستانیه خیلی زیبایی به استایل شما می دهد. همچنین می توانید رنگ سرخابی با رنگ های سفید، آبی کاربنی و صورتی ترکیب کرده و استایل مورد نظرتان را خلق کنید.

انتخاب رنگ گل بهی برای استایل تابستانه شما

گلبهی رنگی شاد است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای لباس های تابستانی می باشد. گل‌بهی کم‌رنگ کمی به صورتی و گل‌بهی پررنگ به نارنجی نزدیک است. رنگ گل‌بهی را می‌توانید با رنگ‌هایی از مل: سفید، سبزآبی، لیمویی، کرم و رنگ خاکی ترکیب کنید. آبی کم‌رنگ هم می‌تواند ترکیب زیبایی با رنگ گل‌بهی بسازد. استفاده از دو تن رنگی گل‌بهی کم‌رنگ و گل‌بهی پررنگ در کنار هم و همچنین با رنگ خاکستری نیز از راه‌های ست کردن این رنگ است که استایل شما را زیباتر می کند.

رنگ سبز

رنگ سبز نماد طبیعت است و با خود آرامش ذهن را به همراه دارد. انتخاب صحیح رنگ ها علاوه بر تاثیر زیادی که در گرم یا سرد شدن بدن دارند. در روح و روان افراد نیز موثر هستند. رنگ سبز به راحتی با رنگ های لیمویی، سفید، نارنجی ست می شود و استایل جذابی برای شما در فصل تابستان بوجود می آورد.

رنگ سبز آبی در تیپ های تابستانه

رنگ سبزآبی، ترکیبی از دو رنگ سرد آبی و سبز است، سبز آبی یکی از رنگ‌های خنک و تابستانه می باشد. رنگ‌های تابستانه هم‌نشینی خوبی با یکدیگر دارند و در

کنار هم استایل زیبایی به وجود می آورند. رنگ‌هایی که با رنگ سبزآبی می‌توانید ست کنید رنگ‌های آبی، سفید، صورتی، گل‌بهی، سرمه ای، زرد یا لیمویی هستند.

لباس های رنگ بنفش در تابستان

رنگ بنفش یکی از سه رنگ ثانویه ای است که از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و آبی به دست می آید. جالب است بدانید، این رنگ نه گرم است و نه سرد همچنین بنفش اولین رنگ ثانویه ای است که توسط انسان ساخته شده است. یاسی، ویولت یا بنفش آبی، ارغوانی و بنفش قرمز طیف های این رنگ هستند.

طیف یاسی بیشتر در استایل های تابستانه کاربرد دارد و ترکیب آن با نقره ای و سفید بسیار تابستانه و جذاب می شود. طیف روشن آن که همان یاسی نام دارد که نماد عشق و آرامش است و باعث آرامش روحی و روانی افراد شده و اعتماد به نفس را در افراد بالا می برد. همچنین رنگ بنفش قوه ی تخیل را در کودکان افزایش می دهد.

رنگ قرمز را میتوان نماد استایل تابستانه دانست؟

رنگ قرمز جزو رنگ های گرم به حساب می آید و رنگ مناسبی برای استایل های تابستانه است. رنگ قرمز می تواند ضربان قلب را بالا ببرد به همین دلیل برای استفاده در محیط های تفریحی تابستانی گزینه ی بسیار خوبی محسوب می شود. ترکیب قرمز با رنگ سفید ترکیب فوق العاده ای برای تابستان به شمار می رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.