راهنمای انتخاب لباس مجلسی

انتخاب لباس مجلسی گاهی اوقات برای ما بسیار سخت و خسته کننده می شود. زیرا ما در میان انبوه رنگ و مدل لباس مجلسی گیج می شویم کدام را انتخاب کنیم.

در مراسمات خاص مثل عروسی، تولد و… همه دوست دارند با لباس مجلسی‌شان بدرخشند. در این مطلب می خواهیم شما را با نکاتی آشنا کنیم که با دانستن آن ها می توانید به راحتی زیبا ترین لباس مجلسی ها را انتخاب کنید.

۱. راحتی

مهم ترین نکته در انتخاب لباس مجلسی، راحتی آن است. به یک مهمانی دعوت شدید قرار است چند ساعت را خوش بگذارنید، دوست ندارید که در مهمانی دائم حواستان به  تنگی و گشادی لباس باشد.

یا کفشی انتخاب کنید که نتوانید به راحتی راه بروید و مجبور باشید درد تحمل کنید.

۲. فرم بدن در انتخاب لباس مجلسی

هنگامی که برای خرید لباس مجلسی می روید طرح های بسیاری نظر شما را جلب می کنند اما باید توجه کنید لباس مجلسی هایی را باید انتخاب کنید که متناسب با بدنتان باشد.

انتخاب یک لباس شب متناسب با فرم بدن به اندازه انتخاب رنگ و مدل لباس مجلسی مهم است.

خیلی از خانم ها سعی می کنند لباس مجلسی هایی را انتخاب کنند که جاهایی از بدنشان را به نظرشان بد است را بپوشاند که به چشم نیایید.

اما توصیه ما این است لباس مجلسی هایی را انتخاب کنید که نقات قوت بدن شما را بهتر به نمایش می گذارد و نواقص اندام شما را می پوشاند.

۳. هماهنگی آرایش، جواهرات و رنگ مو

آرایش نیز به اندازه فرم بدن در انتخاب لباس شب مهم است. مثلا اگر لباس پر زرق و برقی دارید بهتر است مدل مو و آرایش شما ساده باشد، تا در مجموع خیلی شلوغ دیده نشوید.

۴. رنگ و فرم بدن

از رنگ های مشکی برای قسمت هایی از بدن که درشت هستند استفاده کنید مثلا اگر پاهایی درشت دارید می توانید پایین لباس مجلسی تان را به رنگ مشکی انتخاب کنید.

نکته ی دیگری که باید در هنگام انتخاب لباس شب به آن دقت کنید رنگ پوست است. در ادامه به شما آموزش می دهیم متناسب با پوست صورتتان په نوع لباس مجلسی را انتخاب کنید:

اگر پوستی روشن دارید، لباس های تیره انتخاب کنید. با رنگ پوست روشن و لباس روشن در مهمانی کاملا بی روح دیده می شوید.

اگر پوستی تیره دارید باید از لباس های با رنگ تیره استفاده کنید.

اگر پوستی گندمی دارید باید لباسی کمی روشن تر از ترنگ تیره استفاده کنید.

۵. قد و انتخاب لباس مجلسی

خانم های قد بلند بهتر است لباس مجلسی بلند بپوشند تا قدشان خیلی بلند دیده نشود ولی خانم های قد کوتاه بهتر است لباس های بلند را انتخاب نکنند با این کار قدشان کوتاه تر به نظر می رسد حتی اگر کفش پاشنه بلند بپوشند.

۶. اکسسوری

استفاده از اکسسوری در پوشیدن لباس مجلسی  را فراموش نکنید. اکسسوری ها باعث زیباتر دیده شدن لباس شما می شود.

سعی کنید اکسسوری را متناسب با رنگ و مدل لباس مجلسی انتخاب کنید.

وقتی حرف از اکسسوری می زنیم منظورمان این نیست از چند اکسسوری متفاوت استفاده کنید، گاهی اوقات بسته به نوع لباس مجلسی استفاده از یک گوشواره به تنهایی هم شما را خاص و زیبا می کند.

ترکیب کفش پاشنه و لباس مجلسی خیلی جذاب است، به شرطی که در کفش ها راحت باشید. لازم نیست پاشنه کفش خیلی بلند باشند همین که یک مقدار بلند باشد تاثیر خود را می گذارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.