انواع نوشیدنی ها در منوهای کافه

 منوی نوشیدنی های کافه می تواند بسیار گسترده و تخصصی باشد. امروزه صنعت کافه داری با رشد روز افزون برخوردار است. کافه داری صنعتی است که نیازمند اطلاعات زیادی نیز است. همانطور که میبینیم حتی در محل زندگیمان نیز تعداد کافه ها در هر سالی که می گذرد در حال اضافه شدن هستند. برخی از کافه ها هستند که در همان ابتدای ورود کار خوبی ارائه نمی دهند و از دور خارج می شوند.

بدلیل این است که برخی فکر می کنند کافه داری نیازمند اطلاعات تخصصی نیست و همینطور با اطلاعات اندک نیز می توان کافه ای برپا کرد و کسب درامد کرد. اما مساله این است که حتی کوچکترین چیز ها و حتی منوی نوشیدنی های کافه نیازمند تخصص خاص دارد تا بتواند ماندگار شود و بتواند به موفقیت های بسیاری برسد.

منوی نوشیدنی های کافه

کافه های بسیار زیادی وجود دارند که با به کار گیری منوی نوشیدنی های کافه به روز دنیا سعی می کنند که به تعداد مشتری های خود اضافه کنند. این کافه ها می توانند خیلی خوب مشتریان بسیار زیادی را کسب کنند و درآمد بالایی را داشته باشند. اگر قصد دارید به زودی کافه ای را برپا کنید خیلی زود سعی کنید که اطلاعات کافی در مورد منوهای به روز دنیا کسب کنید. در این مقاله می توانید با منوی نوشیدنی های کافه با هم آشنا شویم.

منوهای کافی شاپ ها باید دارای موارد هیجان انگیزی برای مشتریان باشند. امروزه صنعت کافه داری با رشد روز افزون برخوردار است. کافه داری صنعتی است که نیازمند اطلاعات زیادی نیز است. همانطور که میبینیم حتی در محل زندگیمان نیز تعداد کافه ها در هر سالی که می گذرد در حال اضافه شدن هستند.

برخی از کافه ها هستند که در همان ابتدای ورود کار خوبی ارائه نمی دهند و از دور خارج می شوند. بدلیل این است که برخی فکر می کنند کافه داری نیازمند اطلاعات تخصصی نیست و همینطور با اطلاعات اندک نیز می توان کافه ای برپا کرد و کسب درامد کرد. اما مساله این است که حتی کوچکترین چیز ها و حتی منو های کافه ها نیاز مند تخصص خاص دارد تا بتواند ماندگار شود و بتواند به موفقیت های بسیاری برسد.

نحوه جذب مشتری توسط کافه ها

کافه های بسیار زیادی وجود دارند که با به کار گیری منو های به روز دنیا سعی می کنند که به تعداد مشتری های خود اضافه کنند. این کافه ها می توانند خیلی خوب مشتریان بسیار زیادی را کسب کنند و درآمد بالایی را داشته باشند. اگر قصد دارید به زودی کافه ای را برپا کنید خیلی زود سعی کنید که اطلاعات کافی در مورد منوهای به روز دنیا کسب کنید. منوهای کافی شاپ ها شامل موارد زیادی از نوشیدنی های گرم و سرد و یا شیرینی و کیک های لذیذ می باشند که در ادامه به معرفی برخی از این موارد می پردازیم.

منوهای کافی شاپ ها

1.منوی نوشیدنی های گرم کافی شاپ ها

  1. قهوه ترک
  2. قهوه فرانسه
  3. ماکیاتو
  4. قهوه اسپرسو
  5. کاپوچینو
  6. قهوه لاته
  7. چای لاته
  8. موکا
  9. آمریکانو
  10. آفاگاتو
  11. هات چاکلت

2.منوی نوشیدنی های سرد کافی شاپ ها

  1. اسموتی
  2. آیس کافه
  3. میلک شیک
  4. موکا
  5. کافه گلاسه
  6. انواع آب میوه های طبیعی با بستنی

منوی نوشیدنی های گرم در کافه ها شامل چه مواردی می شود؟

انواع و اقسام قهوه بسیار متفاوت است. و برای هر سلیقه ای وجود دارد. کافه داری تبدیل به امری بسیار گسترده شده است. در جای جای هر شهری می بینیم که روز به روز کافه های جدید تر و به روز تری وارد کار می شوند. از این رو همه ی کافه داران سعی می کنند برای ساخت کافه ی خود ایده های خلاقانه تری را به کار بگیرند.

برخی از کافه با ایجاد فضایی مناسب برای کتاب خوانی به کافه کتاب مشهور می شوند. و یا برخی دیگر با ایجاد محیطی مناسب و سر سبز مکان را برای چند دقیقه آرامش و فرار از محیط آلوده شهری ایجاد می کنند. بسیاری از کافه ها با ایجاد مکانی دوستانه برای جمع های دوستانه در تلاش هستند که توسط افراد بیشتری دیده شوند و همچنین برند خود را معرفی کنند تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند. در این مقاله انواع منوی نوشیدنی های کافه و اقسام قهوه ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

1.قهوه فرانسه

این قهوه ها نسبت به قهوه ترک کمی زبر و سفت تر هستند. این قهوه هم مانند قهوه ترک در قهوه ساز ساخته می شود و البته دم می شود و مواد اضافه آن در توری قهوه ساز می ماند. طرز تهیه این قهوه توسط فوانسوی ها انجام گرفت ولی خود قهوه متعلق به برزیل است.

آشنایی با منوی نوشیدنی های کافه
آشنایی با منوی نوشیدنی های کافه

2.قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو قهوه ای است که نرم تر از قهوه فرانسه و زبرتر از قهوه ترک است. قهوه اسپرسو برای آماده شدن دستگاه مخصوص به خود را دارد. طرز تهیه آن به گونه ای است که آب جوش با فشار زیاد از قهوه عبور می کند و عصاره قهوه خارج می شود. این نوع از قهوه کف سفید رنگی دارد و در فنجان های کوچک سرو می شد.

3.قهوه ترک

این نوع قهوه ها به راحتی له می شود و به حالت پودری در می آید. این قهوه را به راحتی می توان بر روی قهوه سازهای روی اجاق گاز درست کرد. در فنجان های بسیار کوچکی سرو می شوند و میتوانند با ذائقه افرادی که تلخ دوست دارند جور در بیاید.

بهترین روش دم کردن قهوه ترک به گونه ای است که ابتدا از قهوه بسیار ریز استفاده باید کرد. این قهوه کف می کند و کف بسیار کمی بر روی فنجان قرار می گیرد.

4.ماکیاتو

این قهوه شبیه به لاته است و تفاوتی جزیی با آن دارد که در برخی از موارد در برخی از منو ها آن را با کارامل سرو می کنند. ایناها نمونه های منوی نوشیدنی های کافه در انواع گرم بودند.

منوی نوشیدنی های سرد در کافه

منوی نوشیدنی های سرد در کافه می تواند یکی از منو های مورد علاقه مشتریان در فصل گرما باشد. یکی از مسائلی که کافه دار ها باید به آن توجه کنند این است که اطلاعات خود را همواره به روز نگه دارند و با استفاده از اطلاعات به روز کافه داری منوهای خود را همواره با موارد به روز و یا حتی خلاقانه تازه و جذاب نگه دارند. همانطور که می بینیم در همه ی جای کشور ما و حتی محله و شهر های کوچک هم کافه های رنگارنگ و متفاوتی بر پا می شود. بسیاری از این کافه دار ها همواره سعی می کنند با استفاد از ایده های خلاقانه محیطی گرم و آرام را برای مشتریان خود فراهم کنند.

اگرقرار است کافه ای را برگزار کنید می توانید عجله نکنید و در عوض اطلاعات خود را نسبت به ایده های خلاقانه برای کافه داری بیشتر کنید و کافه ای را بر پا کنید که در نوع خود تک و بی همتا باشد. اینگونه می توانید سال ها در صنعت کافه داری حضور پررنگ داشته و درامد زیادی کسب کنید. کافه داری یک امر بسیار نویی است که نیازمند اطلاعات بسیار تخصصی هم هستند حتما سعی کنید نسبت به منوی نوشیدنی های کافه به روز اطلاعات کافی کسب کنید و منوی نوشیدنی های کافه خود را در هر دوره ای جدید تر کنید تا همواره مشتریان خود را در کافه خود نگه دارید.

1-نوشیدنی سرد اسموتی

یکی از منوی نوشیدنی های کافه از نوع سرد که مورد علاقه مشتریان کافه ها است، اسموتی می باشد. اسموتی را می توان یک نوشیدنی بسیار خلاقانه دانست. در این نوشیدنی انواع میوه های یخ زده با یکدیگر مخصول و میکس می شوند و نیز به صورت آسیاب شده می باشند. در اسموتی ها می توان یخ هم مخلوط کرد و همچنین از میوه های بسیار مختلفی استفاده کرد. برخی نیز در اسموتی ماست یخ زده، عسل، میوه های گوناگون مخلوط می کنند. میوه های اسموتی را می توانید خودتان انتخاب کنید و طعم های جدیدی را خلق کنید.

2-نوشیدنی سرد میلک شیک

میلک شیک هم از منوی نوشیدنی های کافه از نوع سرد است که طرفداران زیادی دارد که هر ذائقه ای این نوشیدنی را می پسندد. موادی که در این نوشیدنی به کار می رود شیر بستنی و شیر یخ زده است. در میلک شیک می توان مواد زیادی را مطابق با ضائقه مخلوط و این نوشیدنی را با طعم های مختلفی از قبیل کاکائو و یا عصاره میوه طعم داد.

3- نوشیدنی سرد کوکتل

این نوشیدنی سردی است که از ترکیب آب میوه ها و آب گازدار تهیه می شود. این نوشیدنی کاملا بستگی به ذائقه فرد دارد و از هر آبمیوه ای می توان در آن استفاده کرد و همچنین از برش میوه ها در کنار لیوان نوشیدنی استفاده می کنند. این نوشیدنی در دو نوع الکلی و غیر الکلی وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.