بهترین مراکز خرید استانبول

مراکز خرید در ترکیه بسیار محبوب هستند و مالهای خیلی بزرگی در استانبول هستند که بیشتر آنها در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارند و شما میتوانید با وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس، مترو، تاکسی) به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.ساعت کار مراکز خرید در تکریه معمولا بین 10 صبح تا 10 شب هستند.

5 تا از بزرگترین مرکز خرید استانبول

1. مرکز خرید

عمار

مرکز خرید عمار بزرگترین مرکز خرید ترکیه در استانبول است که با مساحت 138000 متر مربع، 415 فروشگاه، 52 رستوران و پارکینگی چهار طبقه با 4200 خودرو است. در مرکز خرید عمار میتوانید برای هر سلیقه ای فروشگاه مناسب را پیدا کنید، همچنین در این مرکز خرید شما میتوانید کنار خرید کردن برای کودکان خود نیز از بخش های تفریحی و سرگرمی استفاده کنید، همچنین کلیه برندهای معروف رستوران و کافه ترکیه را در این مرکز خرید وجود دارند که می توانید از آنها نیز استفاده کنید.

همچنین مرکز خرید عمار دارای سینماها، هتل ها و امکانات رفاحی کاملی در کنار تراس تماشای Emaar Skyview مکانی عالی برای لذت بردن از منظره استانبول است. هتل عمار استانبول یک هتل مجلل با اتاق ها و سوئیت های بی نظیر است.

آدرس و نحوه دسترسی به مرکز خرید عمار

  • آدرس: Ünalan, Libadiye Cd. No:88, 34700 Üsküdar/İstanbul
  • وبسایت: emaarsquaremall.com

2. مرکز Mall Of Istanbul

مرکز خرید Mall Of Istanbul، یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید استانبول است که در Başaksihir، یکی از توسعه یافته ترین مناطق استانبول واقع شده است. به بیش از 350 فروشگاه و هزاران نام تجاری خدمات ارائه می دهد.

مرکز خرید Mall Of Istanbul، با طراحی بینظیر که دارد فرهنگ و هنر را در زیر یک سقف شیشه ای ارائه می دهد. یکی از بزرگترین پارک های تفریحی سرپوشیده ترکیه به اسم MOIPARK نیز در این مال واقع شده است، همچنین مجتمع سینمایی Cinetech ارزش هایی را به درک خرید لذت بخش می افزاید.

آدرس و مشخصات Mall Of İstanbul

  • آدرس: Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul
  • وبسایت: mallofistanbul.com.tr

3. مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک از دیگر بزرگترین مال های استانبول با مساحت 270 هزار متر مربع است. در داخل این مرکز خرید 280 فروشگاه وجود دارد. ساخت و ساز ایستینیه پارک در جولای 2005 آغاز شد و در سپتامبر 2007 افتتاح شد.

آدرس و نحوه دسترسی به ایستینیه پارک

4. مرکز خرید Akmerkez

Akmerkez یک مرکز خرید شگفت انگیز و از بهترین مراکز خرید استانبول به حساب می آید، این مرکز خرید در سال 1995 توسط ICSC عنوان بهترین طراحی داخلی مرکز خرید اروپا را به دست آورد.

Akmerkez یک مرکز خرید در استانبول است که به دلیل فروشگاههای داخل آن بسیار معروف است. این مرکز خرید شامل رستوران‌ها، بارها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های لباس، کفش‌فروشی، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، جواهرات‌فروشی و غیره است.

آدرس و نحوه دسترسی مرکز خرید Akmerkez

5. مرکز خرید نیشانتاشی سیتی

اگر بدنبال مرکز خریدی مدرن در استانبول هستید، باید نیشانتاشی سیتی که در بخشی از منطقه شیشلی و بسیار نزدیک به تقسیم واقع شده است را ببینید. نیشانتاشی سیتی یک مرکز خرید است که با بافت تاریخی منطقه درآمیخته است.

با توجه به تنوع فروشگاه ها، کافه ها، رستوران ها و خدمات حیاتی 24 ساعته پارکینگ شش طبقه نیشانتاشی سیتی که به منطقه پرجمعیت ارائه می دهد، مطمئناً شایسته عنوان شیکترین و معروف ترین مراکز خرید ترکیه است.

مشخصات و آدرس نیشانتاشی سیتی

منبع Turkiye Traveler
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.