طرز تهیه شیر نسکافه کافی شاپی در خانه و فوت و فن های آن

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک قهوه خوش‌طعم تهیه کنید اما زمان یا وسایل کافی برای عصاره‌گیری از پودر قهوه نداشته باشید؛ در این زمان است که نسکافه‌ها به داد شما می‌رسند! نسکافه در حقیقت یک محصول فرآوری‌شده بر پایه قهوه است که به شما امکان می‌دهد تنها با داشتن یک لیوان، یک قاشق و آب جوش، قهوه‌ای رضایت‌بخش و سرحال‌کننده در اختیار داشته باشید. 

نسکافه‌ها معمولاً به شکل پودر نسکافه معمولی و پودر شیر نسکافه در دسترس هستند. شما می‌توانید پودر نسکافه معمولی را با آب جوش و یا شیر ترکیب کنید و پودر شیر نسکافه که بهتر است تنها با آب جوش ترکیب شود. 

همچنین راه‌های زیادی برای تزئین و طعم‌دار کردن نسکافه وجود دارد؛ برای مثال استفاده از خامه زده‌شده بر روی نسکافه یک ایده عالی است؛ اما به دلیل چربی زیاد آن بهتر است گاهی اوقات آن را نوش جان کنید و در روزمره خود شیر نسکافه بدون خامه بنوشید. در این مقاله طرز تهیه شیر نسکافه و خواص این نوشیدنی جذاب را به شما ارائه خواهیم کرد. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پودر نسکافه یک محصول فوق‌العاده برای تهیه سریع نوشیدنی قهوه است.
پودر نسکافه یک محصول فوق‌العاده برای تهیه سریع نوشیدنی قهوه است.

طرز تهیه شیر نسکافه

طرز تهیه شیر نسکافه دو شیوه کلی دارد که بر اساس استفاده از پودر نسکافه معمولی یا پودر شیر نسکافه تقسیم‌بندی می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم اگر به سادگی به شیر و شیرجوش دسترسی دارید، ترجیحاً از شیر تازه برای ترکیب با نسکافه بهره بگیرید. در غیر این صورت پودر شیر نسکافه یک انتخاب عالی خواهد بود. 

‌طرز تهیه شیر نسکافه

پودر نسکافهیک بسته تک‌نفره یا یک قاشق غذاخوری سرپر
آب جوش یا شیر جوشیدهیک لیوان
خامه یا کارامل برای تزیینبه میزان لازم

۱. اگر پودر نسکافه شما بدون شکر است، در صورت نیاز ابتدا لازم است اندکی شکر با پودر نسکافه خود ترکیب کنید.

۲. سپس به اندازه یک قاشق غذاخوری آب یا شیر به قهوه اضافه کنید و چند دقیقه هم بزنید تا بافت آن حالت کرمی پیدا کند.

۳. پس از آن مابقی آب یا شیر را به ترکیب اضافه کنید.

۴. شیر نسکافه شما آماده است! می‌توانید از خامه زده‌شده و کارامل برای تزیین نوشیدنی خود بهره بگیرید.

خواص شیر نسکافه

خواص شیر نسکافه در مجموع همانند خواص قهوه اسپرسو و ترکیبات آن با شیر است؛ چراکه روش فرآوری این محصول به گونه‌ای است که خواص مفید قهوه را به شکل حداکثری در خود حفظ کرده است. آنچه در ادامه می‌آید خواص شیر نسکافه بدون خامه است و استفاده از خامه می‌تواند برخی خواص این ماده را تغییر دهد.

ادامه متن که برگرفته از مجله اینترنتی اسنپ فود است را مطالعه کنید و از خواص فوق‌العاده قهوه و نسکافه آگاه شوید. 

قهوه حافظه را تقویت می کند.

مشخص شده است که نوشیدن مقدار مناسب اسپرسو باعث افزایش حافظه طولانی مدت می‌شود. کافئین یک تقویت کننده شناختی است. به این معنی که می‌تواند بر عملکرد مغز شما تأثیر مثبت بگذارد. در واقع سبب می‌شود تا به یک کار توجه بیشتری داشته باشید و آن را بهتر به خاطر می‌آورید. مطالعات همچنین نشان داده است که کافئین ممکن است به بهبود فرایند تقویت خاطرات پس از ساخت آن ها کمک کند.

قهوه خطر بیماری‌ها را کاهش می‌دهد.

قهوه شانس ابتلا به بیماری‌های مختلف را کاهش می‌دهد. دوستداران قهوه کمتر به بیماری کبد، انواع خاصی از سرطان و زوال عقل مبتلا می‌شوند. اسپرسوها به ویژه حاوی آنتی اکسیدان‌هایی هستند که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند. یک شات اسپرسو حتی می‌تواند خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی را کاهش دهد، به ویژه برای افراد چاق. جالب است بدانید که قهوه می‌تواند از ابتلا به دیابت نیز جلوگیری کند.

در یک مطالعه احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 در مردان 54 درصد و در زنانی که چندین فنجان قهوه در روز می‌نوشند، 30 درصد کاهش یافته است. به یاد داشته باشید که در حالی که می‌توانید اسپرسو را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه بنوشید، در صورت داشتن فشار خون یا کلسترول بالا، از مصرف آنها خودداری کنید. با این حال افرادی که به مدت طولانی اسپرسو می‌نوشند ممکن است این مزایای سلامتی را تجربه نکنند.

قهوه به تناسب وزن کمک می کند.

کافئین متابولیسم شما را افزایش داده و به کاهش چربی کمک می کند. کافئین در بسیاری از مکمل‌های چربی سوز یافت می‌شود. این ماده به شما کمک می‌کند که استقامت و قدرت شما هنگام ورزش بهتر می‌شود. علاوه بر این کافئین باعث ترشح آدرنالین می‌شود و می‌تواند دوز تازه ای از انرژی را به برنامه تناسب اندام شما اضافه کند. اسپرسوها می‌توانند هوس‌های غذایی را نیز تنظیم کرده و دفعه بعد که غذا می‌خورید، کالری دریافتی را کاهش دهند.

قهوه سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد.

اسپرسو از التهاب جلوگیری می‌کند. این باعث می‌شود که یک گزینۀ ایده‌آل برای مقابله با سوء هاضمه باشد. در واقع با تحریک فرایند هضم، معده نفخ را تسکین می‌دهد.

فواید اسپرسو 

  • دارای اثرات ضد پیری است.

بر اساس برخی مطالعات، کافئین می‌تواند از شروع زودرس پیری جلوگیری کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در اسپرسو می‌توانند سموم تجمع یافته در کبد را از بین ببرند. این به نوبه خود سرعت پیری را کند می‌کند. نوشیدن اسپرسو ممکن است در مقابله بهتر با بیماری‌های مرتبط با سن مفید باشد. به عنوان مثال، مشخص شد که مصرف قهوه خطر افسردگی شدید در مردان میانسال را کاهش می‌دهد.

اگر اسپرسوها به مقدار مناسب مصرف شوند، به وضوح باید فواید سلامتی متعددی را به دنبال داشته باشند. به منظور لذت بردن از اثرات مثبت نوشیدن این نوشیدنی همچنین باید ورزش فیزیکی، رژیم غذایی سالم و سایر عادات سبک زندگی سالم را انجام دهید.

به نوشیدنی گرم نیاز دارید؟ اسنپ‌فود در خدمت شماست!
به نوشیدنی گرم نیاز دارید؟ اسنپ‌فود در خدمت شماست!

سفارش آنلاین انواع نوشیدنی‌ها با اسنپ‌فود

اگر می‌خواهید در ساعات مختلف روز به نوشیدنی تازه و با سرو حرفه‌ای کافی شاپی دسترسی داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از سرویس سفارش آنلاین از کافه رستوان‌های اسنپ فود بهره بگیرید. اسنپ‌فود کیفیت و تحویل نوشیدنی در زمان مناسب را برای شما تضمین خواهد کرد! از همراهی شما متشکریم.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.