ورزش ها با بیشترین میزان چربی سوزی

چه ورزش هایی چربی سوزی را بالا میبرد؟ متناوب ورزش کنید تا بهتر و سریع تر نتیجه بگیرید.به طور کلی داشتن برنامه دقیق و منظم ورزشی به چربی سوزی تا حد زیادی کمک می کند.

6 ورزش برای بالا بردن چربی سوزی

1. شنا کردن

شنا، یکی از بهترین راه های چربی سوزی است. شنا نه فقط به بزرگ شدن حجم قفسه سینه و شش ها کمک می کند بلکه  چربی سوزی را تا حد بالایی افزایش می دهد .با یک ساعت شنا، می توانید چیزی حدود ۴۰۰ تا ۷۰۰ کالری را بسوزانید. همچنین به خوش فرمی و زیبایی و تناسب اندام برسید. شنا در کنار پیاده روی و دویدن کمک میکند خیلی سریع به اندام دلخواهتان برسید.

2. پیاده روی

شاید پیاده روی کمتر از باقی ورزش ها به کاهش وزن کمک کند اما به علت هزینه کم و خطرات ناچیز، یکی ازبیشترین روش ها برای لاغری است.البته دقت داشته باشید که پیاده روی تفریحی و گردشی تأثیری ندارد. شما باید با سرعتی پیاده روی کنید که نتوانید حرف بزنید. از تردمیل استفاده کنید.گام های کوتاه و سریع بردارید و پشت تان صاف و دست هایتان را عقب و جلو ببرید.دو دقیقه تند پیاده روی کنید و یک دقیقه با سرعتی که می توانید راه بروید تا میزان چربی سوزی تان را بالا تر ببرید.

3. طناب زدن

طناب زدن در ۳۰ دقیقه ۳۴۰ کالری می سوزاند.اگر رژیم غذایی درستی داشته باشید میزان کالری دریافتی را کم کنید و روزانه یک ساعت طناب بزنید مطمئن باشید که خیلی سریع تر به اندام ایده آل خود برسید.

4. هولاهوپ

هولاهوپ ( حلقه رنگی) در ۳۰ دقیقه ۳۰۰ کالری می سوزاند.از حلقه برای بزرگسالان استفاده کنید زیرا به دلیل سنگین تر بودن آن، میزان چربی سوزی را بالاتر میبرد.

5. تنیس

تنیس در ۳۰ دقیقه ۲۷۲ کالری می سوزاند.ورزش تنیس به سبب دویدن دنبال توپ، بالا و پایین پریدن ،خم و راست شدن برای برداشتن توپ از روی زمین میزان چربی سوزی رابالا میبرد.

6. تی آرایکس

با انجام یک ساعت ورزش تی آر ایکس می توانید در حدود ۱۶۰ تا ۲۶۰ کالری بسوزانید.تی آر ایکس ورزشی قدرتی است.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.