هتل هما تهران

گروه هتل های هما یکی از مهمترین شرکت های فعال در حوزه گردشگری کشور عزیزمان ایران که در برخی از شهرهای بزرگ ایران (مشهد، تهران، شیراز، بندر عباس ) دارای هتل است که تمام سهام گروه هتل های هما متعلق به سازمان تامین اجتماعی بوده.

گروه هتل های هما با 5 هتل 5 ستاره و حدود 1000 اتاق و سوئیت و بیش از 800 نفر نیروی انسانی متخصص و کار آزموده یکی از برترین و مطرح ترین برندهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید که به دلیل مکان هتل و موقعیت جغرافیایی ، جایگاه برتری را در ارائه خدمات به مسافران، گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان و مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور دارد.

هتل‌ های 5 ستاره هما به دلیل فضای سبز قابل توجه به یکی از بهترین گزینه برای گذران اوقات فراغت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی نیز به حساب می آید. گروه هتل‌ های هما با در اختیار داشتن مجلل‌ ترین واحدهای اقامتی و پذیرائی، مجهزترین امکانات ورزشی و سلامت اعم از استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس و… آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. رستوران‌های گروه هتل‌های هما با در اختیار داشتن بهترین سرآشپزها و متنوع‌ترین منوی غذایی انتخاب اول میهمانان است.

هتل هما تهران

هتل هما تهران که یک هتل 5 ستاره می باشد در برجی زیبا و در مرکز پایتخت ایران در بهترین منطقه از شمال خیابان اصلی ولیعصر بنا شده است که بهترین گزینه برای دسترسی راحت به مراکز مهم سیاسی اقتصادی و برخی از جاذبه های گردشگری تهران می باشد. یکی از مزیت های مهم در هتل هما تهران محیط آرامش بخش آن می باشد که سعی شده است تا با ایجاد محیطی گرم و صمیمی حس در خانه بودن را به مسافران هدیه بدهد

طراحی و چیدمان هتل هما تهران همراه با زیباترین مبلمان و تجهیزات برگرفته از نفیس ترین هنره ا، شایسته ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانسها، گردهمایی ها و جشن ها به شما ارائه می نماید. تمامی ۱۷۷ اتاق و سوئیت مجلل هتل، چشم اندازی بی نظیر از رشته کوه های البرز، پایتخت زیبا و باغ رویائی هتل را در خود جای داده اند و با فضایی مطبوع آسودگی را برای شما به ارمغان می آورد. رستوران های ما به دلیل سرو تازه ترین، مطبوع ترین و لذیذ ترین غذاهای ایرانی و فرنگی در تمامی فصول سال زبانزد هستند. با حضور در هر یک از اتاق ها و سوئیت های زیبا و مجلل، مراکز تجاری، سونا و جکوزی منحصر به فرد به همراه تجربه ماساژهای درمانی و نیروبخش، رستوران های با شکوه هتل که بهترین طعم ها را به شما هدیه می دهد،

آدرس و شماره تماس هتل هما

میدان ونک، نزدیک به مراکز خرید ونک با امکان دسترسی آسان به خیابان ولیعصر

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.