روغن خراطین

روغن خراطین یکی از طبیعی‌ترین روغن‌هایی است که برای افزایش حجم و سایز اعضای بدن استفاده می‌شود. برای مثال خانم‌ها از روغن خراطین برای افزایش حجم سینه، گونه، باسن و از بین بردن خط لب بو همچنین آقایان برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید با وجود آنکه در برخی موارد ویژگی‌ها و صفات غیرعلمی و غیر قابل‌باوری به برخی از روغن‌ها اطلاق می‌شود، خواص روغن خراطین برای بدن شایعه نیست و از طریق برخی یافته‌های علمی به اثبات رسیده است.

روغن خراطین چگونه تهیه شده است؟

کرمی تقریبا کمیاب به نام ایزنفتیدا (Eisenia fetida)، پایه اصلی تهیه روغن خراطین است. استفاده از کرم ایزنفتیدا از زمان‌های قدیم رایج است. حتی در کتاب قانون ابن سینا برای طبابت از روغن این کرم برای افزایش حجم بهره گرفته شده است.

روغن خراطین برگرفته از این کرم، حاوی موادی به نام آلانتوئین است که در بدن ایزنفتیدا وجود دارد. این گونه کرم در کشور هندوستان بیشتر یافت می‌شود و برای جنبه‌های درمانی و دارویی از جمله افزایش حجم سایز اندام‌ها بسیار پرکاربرد است.

مواد موجود در روغن خراطین

با تهیه روغن خراطین اصل می‌توان به مواد غنی و سرشار آن دست یافت. موادی همچون پروتئین و آلانتوئین (ماده‌ای مفید برای افزایش حجم) از ارزش بالایی در این روغن برخوردار هستند.

اسیدهای چربی از جمله امگا 3 ، امگا 6 و امگا 9 موجود در روغن خراطین، به مقدار زیادی وجود دارد. ویتامین E و کلاژن از دیگر مواد موجود در این روغن هستند. هر کدام از این مواد نام برده شده شامل خاصیت‌های بسیاری است که طبق نیاز، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

13 خاصیت روغن خراطین کدامند؟

1. افزایش سایز و حجم اعضای بدن

اولین خاصیت و مهم‌ترین آن این است که این روغن می‌تواند باعث افزایش حجم لب، گونه، سینه و باسن هم در خانم‌ها و هم در آقایان شود. علاوه بر آن برای افزایش طول و قطر آلت جنسی آقایان نیز بسیار مؤثر است.

2. رفع گودی زیر چشم

یکی دیگر از مهم‌ترین خواص روغن خراطین این است که می‌تواند گودی زیر چشم را برطرف کند. برای این کار کافی است زیر چشم خود را به کمک چند قطره از روغن خراطین به طور روزانه ماساژ دهید.

3. از بین بردن خط اخم، خنده و چین و چروک

امروزه یکی از اصلی‌ترین موادی که در کرم‌های رفع چین و چروک مرغوب استفاده می‌شود، روغن خراطین است. این روغن باعث ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست می‌شود و سبب می‌شود که پوست نرم و لطیف شود. کافی است قبل از آن که بخواهید از این روغن استفاده کنید، پوست خود را به خوبی شستشو دهید و خشک کنید. سپس به مدت ۱ دقیقه ناحیه مورد نظر را به وسیله انگشتان خود ماساژ دهید تا کمی گرم شود. می‌توانید از حوله داغ نیز استفاده کنید. حال چند قطره روغن خراطین را بر روی ناحیه مورد نظر بریزید و به مدت ۵ دقیقه صورت خود را به حالت دورانی ماساژ دهید. این روش را به مدت دو هفته و حداقل روزی یک بار انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید.

4. افزایش حجم بدن در ورزشکاران

به‌جای استفاده از مکمل‌ها و دارو‌های شیمیایی بار فرم دهی بدن و افزایش سایز می‌توانید از روغن خراطین که روشی طبیعی، بی‌خطر و مؤثر است، استفاده کنید. نتیجه آن شگفت‌انگیز خواهد بود.

13 خاصیت روغن خراطین
13 خاصیت روغن خراطین

5. فرم دهی بدن

افراد به مرور زمان دچار افتادگی و شل شدن اعضای بدن خود می‌شوند. برای بهبود این عارضه روخن خراطین بهترین گزینه است.

6. افزایش طول آلت جنسی آقایان

با وجود اینکه طول آلت جنسی نرمال در حدود 15 سانتیمتر است، اما روغن خراطین راهی مطمئن و بی‌خطر، کم‌هزینه و با نتیجه‌ای مطلوب است که در یک دوره استفاده 45 روزه می‌تواند بین 2 تا 5 سانت افزایش به وجود آورد. 

7. تقویت و افزایش حجم مو‌ها ار خواص بینظیر خراطین

خواص دیگر روغن خراطین افزایش رشد و کمک به تقویت مو‌ها است. کافی است کف سر خود را با استفاده از این روغن در حدود 15 دقیقه ماساژ دهید. این فرایند را به مدت یک ماه و دو بار در هفته ادامه دهید. این کار سبب افزایش گردش خون در کف سر می‌شود که در نهایت باعث تقویت مو و ریشه مو خواهد شد.

8. روغن خراطین بهترین از بین برنده جای جوش و آکنه

مطابق یک آزمایش که اخیرا در دانشگاه PENN پنسیلوانیا انجام شد مشاهده گردید که روغن‌های خراطین به جهت دارا بودن طیف وسیعی از اسید‌های امینه میتواند ملانین‌های پوست را بوسیله طیف T۴ همرنگ سازی نماید و در نتیجه لک‌های پوستی را به هماهنگ‌ترین حالت ممکن با رنگ پوست برساند که در نتیجه آن لک‌ها بطور کامل حذف خواهند شد.

9. رفع ترک‌های بر جای مانده از زایمان با روغن خراطین

پس از زایمان روی ناحیه‌ی شکم ترک‌هایی ظاهر می‌شوند که برای خلاص شدن از آن‌ها می‌توان از روغن خراطین استفاده کرد، کافیست ۴۰ روز پس از گذشت دوره نقاهت پس از زایمان از این روغن هر روز به مدت ۵ دقیقه بر روی بدن استفاده نمایید. بطور معمول و بدون استثناء بین مدت زمان 25 الی 55 روز زمان میبرد تا ترک‌های سطحی یا عمیق را بطور کامل بهبود بخشد.

10. مصرف روغن خراطین و آرامش روحی و روانی

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش‌های جراحی، کاهش وزن و دستگاه‌های وکیوم و … استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن، کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش‌های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود 2 تا 5 سانتیمتر را در یک دوره 30 تا 45 روزه شود.

11. افزایش جریان خون بدن

ماساژ دادن روغن خراطین روی موضع عضلات موجب افزایش خون رسانی و تغذیه بهتر می‌شود و در نتیجه عضلات با سرعت بیشتری حجیمم‌تر می‌شوند. از سوی دیگر به دلیل خواص افزایش گردش خون در ماساژ درمانی برای تسکین درد مفاصل و درد‌های روماتیسمی بسیار مفید است.

12. فواید روغن خراطین در خانم ها

  • بزرگ کردن سینه
  • بزرگ کردن صورت
  • بزرگ کردن واژن
  • بزرگ کردن گونه
  • رفع چین و چروک صورت
  • رفع چین و چروک خط لبخند 

13. فواید روغن خراطین در آقایان

  • افزایش سایز آلت تناسلی
  • بزرگ کردن و چاق کردن صورت
  • رفع چین و چروک پوستی
  • رفع چین و چروک خط لبخند

نحوه استفاده و مصرف روغن خراطین

  1. قبل از مصرف ناحیه مورد نظر را شتشو دهید تا روغن بتواند بر روی پوست بطور کامل پخش شود.
  2. قبل از استفاده از روغن خراطین ناحیه مورد نظر را به آرامی و خوب ماساژ دهید تا گردش خون در آن عضو بیشتر شود.
  3. زمانی که پوست خشک شد، 3 الی 5 قطره روغن بر روی پوست بریزید و ماساژ دهید.
  4. هر 24 ساعت و ترجیحاً قبل خواب این عمل را تکرار کنید.
  5. برای حجم دادن طولی یا قطری نحوه ماساژ متفاوت است.
  6. ماساژ باید متناسب با اندام باشد: دورانی، پنی مور، پنی لس و یا تپ (ضربه‌ای). توجه کنید که مقدار زمانی که برای ماساژ اختصاص می‌دهید، مهم نیست. بلکه مسئله‌ای که اهمیت دارد این است که روغنی که برای ماساژ بر روی عضو خود ریخته‌اید، باید به صورت کامل جذب شود.
  7. در طول دوره مصرف روغن خراطین به اندازه کافی آب بنوشید.
  8. دقت کنید که روغن خراطین باید به مدت 8 ساعت بر روی پوست بدن باقی بماند تا تأثیر مطلوب خود را بگذارد.

ممنوعیت‌ها و عوارض روغن خراطین

بعد از مطرح کردن تمام فواید و خواص روغن خراطین، لازم است به عوارض و نکاتی در مورد مصرف آن نیز اشاره کنیم. در واقع هر فرد باید طبق شرایط بدنی خود، موارد احتیاطی که در ادامه بیان خواهیم کرد را در نظر داشته باشد.

به طور علمی ثابت شده است که محصولاتی که به صورت طبیعی به دست می‌آید و مواد شیمیایی در آن‌ها وجود ندارد و انسان در تولید آن‌ها نقش و تأثیری ندارد، درصورتی‌که وارد خون و یا معده نشوند، هیچ ضرری برای انسان نخواهند داشت. به همین علت اگر روغن خراطین به صورت موضعی بر روی پوست بدن استفاده شود خطری نخواهد داشت. بطور کلی عوارض خراطین زمانی پدیدار میشود که روغن مصرفی شما خالص نباشد. در صورتی که این روغن دارای مواد نگهدارنده یا روغن‌های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد. همچنین افرادی که صورت چرب و دارای جوش می‌باشند بعد از ۲ ساعت استفاده از روغن خراطین باید صورت خود را شستشو دهند.

  1. احتمال بروز جوش بر اثر مصرف این روغن روی سطح پوست وجود دارد. این موضوع به دلیل طبع گرمی است که به همراه دارد و اغلب ممکن است با قرمزی و خارش نیز همراه باشند. این جوش‌ها قابل دمان هستند و با قطع مصرف روغن از بین می‌روند.
  2. طبع گرم این روغن گاهی برای برخی از افراد خارش و سوزش را به همراه دارد.
  3. این روغن را نباید به هیچ وجه روی قسمت‌هایی که زخم دارند استفاده کرد. در واقع ممکن است التهاب نامطلوبی را برای این موارد به همراه داشته باشد.
  4. از آنجایی که برخی از افراد از این روغن برای پوست صورت و اطراف چشم استفاده می‌کنند، باید دقت کنند تا از تماس مستقیم با چشم به شدت خودداری شود.
  5. حتی باید از وارد شدن این روغن به دهان نیز پیشگیری کرد و در صورت وارد شدن به دهان، با آب شست و شو داد.
  6. این روغن عوارض جدی به همراه ندارد مگر اینکه از آن درست استفاده نشود یا نمونه اصل آن تهیه نشده باشد.

تفاوت روغن خراطین اصل با تقلبی

4 روش تشخیص روغن خراطین تقلبی

روغن خراطین دست ساز تقلبی معمولا در بازار وجود ندارد، اما برخی از غلظت آن کم میکنند یا مواد اولیه غیر اصلی استفاده می کنند تا سود بیشتری در فروش محصول نصیبشان شود.

لازم است بدانید: پودر خراطین که از خارج وارد ایران می شود ارزش مادی بالای چند میلیون تومان می باشد. پس قیمت پایین آن منطقی بنظر نمی رسد.

  1. روغن تقلبی قیمت بسیار پایینتری دارد.
  2. روغن خراطین تقلبی غلظت آن کم است و لرد ندارد.
  3. روغن خراطین تقلبی رنگ زرد روشن و یا شرابی دارد و قهوه ای رنگ نیست.
  4. بوی خاص و زننده ای ندارد.

4 روش تشخیص روغن خراطین اصلی

قبل از هرچیزی ، باید بدانید که تشخیص روغن خراطین تقلبی و روغن خراطین اصل بسیار سخت است .

  1. ابتدا پیشنهاد میکنم از عطاری یا فروشگاهی خریداری کنید که مورد اعتماد شماست . زیرا که فروشنده مورد اعتماد همیشه چه قبل از خرید و چه بعد از خرید پاسخگوی شما هست.
  2. سپس توجه نمایید که روغن خراطین را در بطری های تیره خریداری نکنید.
  3. روغن خراطین اصل لرد دار ۲ فاز است ، اگر به عکس زیر توجه کنید میبینید محتویات روغن به دو قسمت تقسیم شده است.
  4. روغن خراطین اصل در حجم 60 میل (حداقل بین 85 تا 100 هزار قیمت دارد) زیرا کرم و محتویات آن گران است.

طبع روغن خراطین گرم است یا سرد؟

  • مزاج روغن خراطین سرد است یا گرم؟ در جواب میتوان گفت طبع روغن خراطین در طب سنتی “گرم” است.
  • در هنگام مصرف باید توجه شود که با توجه به نوع طبع خود بایستی به مقدار کافی و با شرایط خاص از این محصول استفاده کنید.

استفاده از خراطین برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از روغن خراطین برای جنسیت خاصی محدود نبوده و خانم ها و آقایان می توانند با استفاده از این روغن برای اعضای مختلف بدن خود از بهترین ویژگی ها و مزیت های آن بهره مند شوند. خانم هایی که از چین و چروک و خط های خنده روی صورت خود رنج می برند می توانند با تهیه این محصول و مصرف به مدت یک ماه نتیجه بی نظیر آن را مشاهده کنند. همچنین استفاده از آن برای ورزشکاران به منظور افزایش حجم عضلات بسیار موثر بوده و با توجه به تاثیر قابل توجه مورد انتخاب و استفاده بسیاری از بدنسازان و ورزشکاران واقع می باشد. میزان مصرف از این روغن برای سنین مختلف به صورت زیر می باشد:

  • سن 18 تا 25 زنان: 2 عدد 30 میل
  • سن 25 تا 45 زنان: 2 عدد 30 میل
  • سن 18 تا 25 مردان: 1 عدد 30 میلی لیتر
  • سن 25 تا 45 مردان: 1 عدد 30 میلی لیتر

5 نکته که قبل ار خرید روغن خراطین باید بدانیم

  1. رنگ این روغن تقریبا سیاه است؛ باید توجه کنید نوع اصل آن باشد و با رنگ آنرا تیره نکرده باشند.
  2. در صورت استفاده از رنگ در این روغن، ممکن است بویی شبیه پفک را داشته باشد.
  3. این روغن در صورت اصل بودن، سفت و جامد نیست و باید کاملا شفاف، مایع و تیره باشد.
  4. محتویات روغن نباید به شکل دو نوع بافت باشند و باید کاملا یکدست باشد.
  5. این روغن بوی گرم و تندی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ای شاپ می گوید

    عالی بود خیلی مطالب جالبی داشتی هرروز سایت شما رو بررسی میکنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.